Controlling Creative Processes In Music Paperback

٣١٩٫٠٠ ر.ق.‏
+ ١٥٤٫٤٩ ر.ق.‏ الشحن

Controlling Creative Processes In Music Paperback

  • العلامة التجارية: Unbranded

Controlling Creative Processes In Music Paperback

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٣١٩٫٠٠ ر.ق.‏
البائع:
٣١٩٫٠٠ ر.ق.‏
+ ١٥٤٫٤٩ ر.ق.‏ الشحن

متبقي في المخزون ٢ فقط

سياسة الإرجاع لمدة 14 يوما

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

Controlling Creative Processes In Music Paperback

More than 60 years have passed since Julius Bahles fundamental study of the creative musical process in 1936. Although Bahle gave the green light to a systematic investigation of creative musical processes a simple repetition of his approach would not be possible nowadays because the historical development of the artists position has become a mixture of the former separated roles Today the interpreter also serves as a composer or the listener as an interpreter. For these reasons the editors were convinced that a new approach to the topic of creative processes in music could not be restricted to the field of composition but can be found in several artistic areas and therefore creativity research must also include recent developments in other fields such as performance research computer music and realtime improvisation.
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: العلوم والطب والطبيعة
  • حَجْم: Paperback
  • اللغة: English
  • المؤلف: Peter Lang GmbH
  • عدد الصفحات: 255
  • الناشر/ العنوان: Peter Lang GmbH
  • هوية Fruugo: 172314282-368374937
  • ISBN: 9783631331163

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ١٥٤٫٤٩ ر.ق.‏ - التسليم بين الجمعة 26 ديسمبر 2025 – الخميس 01 يناير 2026

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة